loading...
تو دانلود | دانلود بازی ، نرم افزار و کلیپ
حامد و بهرام بازدید : 100 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

اینترنت دانلود منیجر

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود.  شما هم اکنون می توانید نسخه جدید این نرم افزار را از سایت تو دانلود دریافت نمایید.

حامد و بهرام بازدید : 120 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار آموزش زبان انگلیسی Rubi v3.0

امروز برای شما کاربران عزیز نرم افزار آموزش زبان انگلیسی با روشی جدید و نو به نام روبی Rubi آماده دانلود کردم. این برنامه شامل مجموعه ای ارزشمند از جملات، اصطلاحات روزمره ، ضرب المثلها و … می باشد. توسط این نرم افزار کاربردی یادگیری زبان برای همه ما ساده تر خواهد بود. شما هم ا کنون می توانید نسخه جدید نرم افزار آموزش زبان انگلیسی روبی Rubi را از سایت تو دانلود دریافت نمایید.

قابلیت های نرم افزار آموزش زبان انگلیسی Rubi v3.0:

-    نمایش متن انگلیسی به همراه ترجمه فارسی در قالبی جذاب
-    قابلیت پخش تلفظ جملات انگلیسی (این امکان را می توانید به صورت اتوماتیک نیز تنظیم کنید)
-    امکان تنظیم بازه های زمانی وقفه و نمایش جملات
-    امکان اضافه ، ویرایش و حذف جمله جدید توسط خود کاربر
-    نمایش ساعت و تقویم ( شمسی، میلادی، قمری )
-    امکان favorite کردن جملات مورد پسند
-    امکان تنظیم بازه های زمانی وقفه و نمایش جملات
-   امکان تغییر فونت متن و اضافه کردن فونتهای جدید
-    نمایش تصاویر زیبا در پس زمینه جمله
-   امکان ویرایش ( Review ) جملات دیگران
-   انتخاب و تغییر رنگ متن و پس زمینه جملات
-   امکان ثبت رتبه ( Rate ) برای جملات دیگران
-   امکان درج تصویر پس زمینه جملات با مدیریت کامل
-   نوار ابزار کلمات ( تلفظ، ترجمه، کپی برداری، جستجو )
-   امکان ترجمه اتوماتیک متن انگلیسی به کمک مترجم گوگل
-   نوشتن جمله جدید و مدیریت کامل ( ویرایش، نمایش، حذف )
-   امکان ترکیب رنگ با تصویر پس زمینه جهت خواناتر بودن متن جملات
-   امکان دریافت جملات جدید از سرور روبی و بروزرسانی بانک دانش نرم افزار
-   انتخاب و تغییر فونت نمایش جملات به صورت جداگانه ( فارسی و انگلیسی )
-   امکان ثبت، ویرایش و حذف یادآوری بر روی هر یک از روزهای سال در محیط تقویم روبی
-   امکان صدور فایل پشتیبان از جملات بانک دانش نرم افزار و وارد کردن مجدد فایل پشتیبان در آینده
-   امکان انتخاب کلمات جمله ( فارسی و انگلیسی ) توسط ماوس و انجام عملیات مختلف بر روی هر کلمه

-    قابل اجرا در تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ۷
و امکانات بی نظیر دیگر …

حامد و بهرام بازدید : 96 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

 

مدیریت بر پروسه های در حال اجرا

محیط Task Manager به عنوان بخشی از سیستم عامل برای مدیریت فایلهای اجرایی سیستم از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که نیاز هر کاربریست برای کنترل هرچه بهتر بر روی سیستم خود از تمامی فایلهایی که در هر لحظه در حال اجرا هستند با خبر باشد . در نسخه های سری ۹X و ME از سیستم عامل ویندوز مایکروسافت بخش Task Manager که با فشردن کلید های ترکیبی Alt+Ctrl+Del اجرا می شد متشکل از بخشی ساده که عمدتا برنامه های بزرگ و آشکار محیط ویندوز یا Systray را شامل می شد و یا پنجره های اجرایی را در بر می گرفت که از لحاظ مدیریت کامل بر روی تمامی فایلهای اجرایی ضعف بزرگی به شمار می آمد . پس از با به روی کار آمد ویندوز های سری NT و سپس XP و سرآخر Vista بخشTask Manager به پیشرفت قابل قبولی رسید و توانست مدیریت کاملی را بر روی اکثر فایلهای اجرایی بخش های مختلف سیستم عامل به کاربر بدهد .با این وجود باز هم پروسه های بسیاری تحت عنوان Hidden Processes در سیستم در حال اجرا هستند که کاربر از وجودشان آگاهی نخواهد داشت. یکی از عمده ترین انشعابات این پروسه های مخفی برنامه های جاسوسی و ویروس های رایانه ای هستند که خود را از دیدTask Manager ویندوز پنهان نگاه می دارند .

Advanced Task Manager نام نرم افزار مفیدی از سری محصولات شرکت Innovative Solutions است که پیشتر با نسخه های مختلف نرم افزار Advanced Uninstaller Pro این شرکت آشنا شده ایم .

Advanced Task Manager نرم افزاری کمکی و بسیار قدرتمند برای باخبر شدن از تمامی فایلهای در حال اجرای سیستم چه مخفی و چه اشکار است که توسط ابزارهای مختلف این نرم افزار می توانید مدیریت لازم را بر روی این پروسه های گوناگون داشته باشید . به علاوه شما را از تمامی جزئیات و اطلاعات مورد نیاز مربتط با آن فایلهای اجرای و پروسه های درحال اجرا مطلع می سازد و حتی می تواند میزان خطر امنیتی پروسه های مخفی در حال اجرا را نیز برایتان تخمین بزند !

این پروسه ها و فایلهای اجرایی مخرب و خطرناک مخفی می توانند شامل انواع virus, spyware, malware, trojan و … باشند که با چند کلیک ساده مانع از اجرای آنها برای همیشه در سیستمتان خواهید شد .

 

دیگر بخش مفید جانبی دیگر این نرم افزار بخش Startup Manager آن است که به خوبی شما را از تمامی شروع مجدد های سیستم آگاه می سازد و با حذف مخرب ها از بخش Startup دیگر آنها هرگز اجرا نخواهند شد . این نرم افزار را می توانید از تو دانلود ، دانلود کنید. 

حامد و بهرام بازدید : 97 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (1)

قایرفاکس

فایرفاکس موزیلا (به انگلیسیMozilla Firefox)‏ (به فارسی: روباه آتشین موزیلا) (مخفف شده آن به صورت رسمی Fx، اما به صورت غیر رسمی FFمرورگر وب آزاد و بازمتنبرگرفته از موزیلا اپلیکیشن سویت است که توسط بنیاد موزیلا اداره می‌شود. بر اساس آمار در ماه ژوئن ۲۰۱۲ ، این مرورگر ۳۴.۴٪ از کاربران اینترنت  و در ماه ژانویهٔ ۲۰۱۰ ، ۲۵% کاربران اینترنت را به خود اختصاص داده‌است. این مرورگر بیشتر بین کاربران توزیع‌های لینوکس محبوبیت دارد، رفته‌رفته با پدیدار شدن مشکلات امنیتی در پراستفاده‌ترین مرورگرهای وب مانند اینترنت اکسپلورر، کاربران دیگر سیستم‌عامل‌های رایانه‌ای از قبیل ویندوز و مکینتاش نیز استفاده از این مرورگر را آغاز کرده‌اند، تا جایی که مستقل از یکسیستم‌عامل مشخص، بیش‌استفاده‌شده‌ترین مرورگر جهان می‌باشد.Mozilla Firefox مرورگر تحت وبی است برای مرور و جستجو در بین صفحات اینترنتی با سرعت و امنیت بسیار بالا که محصول کمپانی قدیمی Mozilla است و در زمینه ارائه ابزار های اینترنتی بسیار محبوب و معروف است. مرورگر فایر فاکس موزیلا محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش فراتر از سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera قرار دادند زیرا امکانات این مرورگر از قبیل، امنیت، سرعت، کیفیت نظر هر کاربری را نیز به خودش جلب میکند. این مرورگر را می توانید از تو دانلود ، دانلود کنید.

حامد و بهرام بازدید : 446 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

اینترنت اکسپلورر

Internet Explorer اینترنت اکسپلورر بدون شک یکی از پر کاربرترین نرم افزارها و مرورگرها برای مشاهده صفحات وب می باشد. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% کاربران از این مرورگر استفاده می کنند. امروز برای شما دوستان عزیز آخرین و جدیدترین نسخه نرم افزار اینترنت اکسپلورر را آماده دانلود کردیم. شما هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن این نرم افزار محبوب را بصورت رایگان از سایت تو دانلود دریافت نمایید.

 

 

برخی قابلیت های مهم نرم افزار Internet Explorer :
-      پشتیبانی کامل از Web 2
-      نمایش هرچه بهتر صفحات وب
-      پشتیبانی کامل از HTML5 و CSS3
-      سازگاری با تقریبا تمامی استانداردها
-      امنیت بالاتر نسبت به نسخه های قبل
-      عدم استفاده بالا در منابع سخت افزاری
-      سرعت بسیار بالا در نمایش صفحات وب
-      اضافه شدن پوسته های جذاب برای این مرورگر
-      استفاده از موتور جاوا اسکریپت جدید برای پردازش
-      سرعت بسیار بالاتر در پردازش و نمایش صفحات گرافیکی و چند رسانه ای
-      پشتیبانی کامل از Silver Light 4 به منظور نمایش بهتر فایل های چند رسانه ای
-      مناسب برای برنامه نویسان حرفه ای به دلیل پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی ها
-      سازگار با ویندوز ویستا سرویس پک دو و ویندوز ۷

 

ویژگی های Internet Explorer 10 :

Internet Explorer 10. Fast and fluid for Windows 7

Fast: Internet Explorer 10 harnesses the untapped power of your PC, delivering pages full of vivid graphics, smoother video, and interactive content
Easy: Experience the web the way you want to with pinned sites, built-in Spellcheck, and seamless integration with your PC running Windows 7
Safer: Improved features like SmartScreen Filter and Tracking Protection let you be more aware of threats to your PC and your privacy

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 541
  • بازدید کلی : 13,191
  • کدهای اختصاصی